Desvestint Aliments
- 08700 Igualada
nuriavrodriguez@gmail.com;hola@desvestintaliments.cat
Tel. 646309632
www.desvestintaliments.cat
Pomà és una activitat que convida als/les alumnes a reflexionar sobre les connexions que hi ha darrere del consum de determinats aliments, els intermediaris, les persones, que hi participen. Per fer-ho possible, l’activitat explora la necessitat d’un consum responsable a través de la definició dels ingredients ideals que amaga un bon plat. Creació amb la qual es convida els/les assistents a reflexionar sobre la justícia social i/o la sobirania alimentària.
Objectius
· Prendre consciència sobre les persones que treballen en la producció, distribució i comercialització d’un producte fent visibles les connexions invisibles
· Reflexionar sobre el consum responsable i els valors que pot amagar l’acció de consumir
· Fomentar el pensament crític
· Cocrear i experimentar amb nous mètodes d’aprenentatge
Contingut
· Com intervenen les persones als processos de producció, distribució i distribució d’aliments
· Cadena de subministrament d’aliments
· Justícia social al món agroalimentari
· Decisió de compra
Observacions
La dinàmica està pensada per ser un espai d’experimentació i reflexió amb els/les alumnes. En aquest sentit l’aproximació abordada a l’apartat de contingut fa referència a temàtiques que es plantegen directa /indirectament durant la sessió.
La dinàmica està pensada per ser un espai d’experimentació i reflexió amb els/les alumnes. En aquest sentit l’aproximació abordada a l’apartat de contingut fa referència a temàtiques que es plantegen directa /indirectament durant la sessió.
Aquest taller és un dels 6 tallers http://www.desvestintaliments.cat/ca/accions/ que ofereix l'Associació (des)vestint aliments http://www.desvestintaliments.cat/ca/associacio/ orientats a reflexionar sobre la traçabilitat dels aliments a l'Espai Aire Igualada. En cas d'estar interessats en contractar més d'un, només heu de posar-vos en contacte amb nosaltres.
A més, recentment hem editat el joc i l'audioguia de (des)vestint aliments http://www.desvestintaliments.cat/ca/joc/ recursos que podem ser d'interès per l'alumnat i que són un recurs per abordar temes com la traçabilitat del aliments, la justícia social o el malbaratament alimentari conjuntament.
Trinitat, 12
08700 - Igualada
Tel. +34 93 803 19 50