Usem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i mostrar-li publicitat relacionada amb les seves preferències per mitjà del anàlisi dels seus hàbits de navegació. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Per obtenir més informació aquí. X

Coeducació audiovisual: reinventar la publicitat

< Tornar als resultats
Les inscripcions estan tancades, per a més informació useu el formulari de contacte
Etapes i cicles
OcNvDsGnFbAbMgJnJl
Altres

de 9 a 13 h i de 15 a 17 h

1 hora 30 minuts
A l'escola
Gratuït

Adreçat a 5è de primària

Què significa que als anuncis només les nenes juguin a nines i vagin vestides de rosa? Per què les publicitats de cotxes de joguina encara es fan amb color foscos, veus masculines i sobretot hi apareixen nens? Fem una revisió dels estereotips i els continguts sexistes d’alguns discursos publicitaris per construir una proposta alternativa conjunta.

Què treballem?

  • Prendre consciència dels mecanismes de significació de les imatges per tal de desenvolupar postures crítiques en relació amb els missatges publicitaris.
  • Identificar els principis discriminatoris dels anuncis, basats en el sexisme i els estereotips de gènere.
  • Respondre creativament a partir del disseny d’un espot publicitari que reverteixi els estereotips sexistes.

Activitat subvencionada per l'Àrea d'Igultat de gènere i LGTBI de la Mancomunitat de la Conca d'Òdena

La durada de l'activitat és de 90 MINUTS