Usem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i mostrar-li publicitat relacionada amb les seves preferències per mitjà del anàlisi dels seus hàbits de navegació. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Per obtenir més informació aquí. X

Un saquet porta tresors. Fem servir el tèxtil i la pell!nou

< Tornar als resultats
Les inscripcions estan tancades, per a més informació useu el formulari de contacte
Etapes i cicles
OcNvDsGnFbAbMgJnJl
Matí o tarda (horari escolar)

2 hores
Museu de la Pell
Carrer, Joan Mercader, 3
Igualada
4 € per alumne

Visita
Coneixerem dos oficis igualadins amb molta tradició, arrelats tots dos al barri industrial del Rec i representats per dos dels gegants de la ciutat més estimats, el Tonet i la Conxita. Aprendrem com eren la feina d'un adober i la d'una teixidora, en quines condicions treballaven, les eines que utilitzaven i un munt d'anècdotes i costums del seu entorn laboral i social.

Taller. Experimentarem les qualitats tàctils i estètiques de la pell i del gènere de punt, alhora que identificarem aquests materials amb dos singulars espais industrials del barri del Rec d’Igualada (Cal Granotes i Cal Boyer)…fent una original peça, dissenyada per Olya Dubovik per guardar tresors!

Més informació i imatges de l'activitat