Dept.de Joventut de l'Ajuntament d'Igualada
Plaça de l'Ajuntament,1 - 08700 Igualada
pins@aj-igualada.net
Tel. 938041801
www.igualadajove.cat
** Es recomana enllaçar aquest taller amb els tallers de Comuniccació i el d'Interseccionalitat i Poders per un aprenentege més significatiu
Objectius
Contingut
En qualsevol grup humà que conviu hi ha conflictes. El conflicte és inherent a les relacions. I la idea que la vida en grup és harmoniosa sovint ens dificulta poder afrontar les diferències amb la curiositat i l’obertura que ens permeten aprendre i créixer amb l’altre/a. El conflicte és un espai de trobada on tenim l’oportunitat de veure la diversitat i els recursos dels que disposa el grup. I conèixer aquest potencial ens possibilita fer-ne ús per a desenvolupar-nos individualment, en companyia, i com a grup. Obrir un espai d’escolta a les diferents experiències i a la interacció entre elles afavoreix i propicia la coneixença, el respecte i la cohesió del grup, i facilita que cada persona es senti lliure i còmoda d’expressar qui és, què sent i què necessita.
Crearem un espai segur on donar la benvinguda als diferents punts de vista, estils de comunicació i percepcions que hi ha en el grup, aprenent eines de comunicació i gestió del conflicte, per a enfortir-lo a través de l’escolta i el diàleg.
Observacions
Activitat realitzada per l'entitat Quatre Cantonades i subvencionada pel Departament de Joventut de l'Ajuntament d'Igualada
Trinitat, 12
08700 - Igualada
Tel. +34 93 803 19 50